Marketing internetowy to niezwykle pojemne pojęcie, ponieważ poza samą definicją należy też ująć wszystkie te…
Aktualności
Czy można realizować marketing szeptany w wątkach sprzed kilku lat?
Marketing szeptany to kluczowa kwestia, zwłaszcza w podejmowaniu decyzji zakupowych. Konsumenci nie mają świadomości, że…
Czy kryzysy wizerunkowe Kościoła wymagają podjęcia działań wizerunkowych w Internecie?
Jak przedstawiciele kościoła wpisują się w nurt mediów społecznościowych? Portale internetowe i strony z newsami…
Znaczenie SEO Marketingu
Wiele firm nie mogłoby zaistnieć, gdyby nie obecność w wyszukiwarce. Wciąż internauci przede wszystkim znajdują…
Twoi klienci są na Facebooku, czyli Facebook Ads bez tajemnic
Facebook dawno przestał być wyłącznie kojarzony z rozrywką. Dzisiaj stał się platformą łączącą strefę biznesu…
Promocja artystów muzycznych w mediach społecznościowych
Tak jak w przypadku większości innych branży, tak i w działalności artystycznej bez odpowiedniej promocji nie jest łatwo…
Jak wykorzystać personal branding do rozwoju marki…nie tylko osobistej
Według raportu Nielsen 90 proc. klientów wierzy rekomendacjom osobistym, podczas gdy tylko 33 proc. ufa…
Prewencja kryzysu w marketingu – czy jest możliwa?
Kryzysy zdarzają się na świecie co pewien czas, mniejsze lub większe. Dotyczą wielu branż, konkretnych…
Marketing dla notariuszy. Jak prowadzić działania marketingowe, aby odnieść sukces?
Notariusz to również przedsiębiorca, który żeby prowadzić efektywny i przynoszący korzyści biznes, musi dbać o…
Czy spółdzielnia mieszkaniowa potrzebuje eRzecznika?
Mogłoby się wydawać, że codzienność spółdzielni mieszkaniowych ogranicza się do drobnych formalności, papierologii, kilku wniosków…