Marketing internetowy to okręt na którym płynie dziś większość firm. Skrót SEM to jedno z…
Aktualności
Jak pozycjonować, aby trafić na podium
Zastanawiasz się nad tym, jak pozycjonować stronę internetową, jak pozycjonować fanpage albo jak pozycjonować bloga?…
Dlaczego warto stosować WoMM?
Marketing szeptany to rodzaj marketingu, który opiera się na dyskusji. Słowa mają moc. O tym…
Patostreaming, czyli ciemna strona Internetu
Wraz z rozwojem Internetu, powstała grupa nieoficjalnych profesji, które wiążą się z obecnością w sieci.…
Automatyzacja procesów w e-commerce zwiększa sprzedaż
Współczesny użytkownik jest niezwykle zajęty i ceni swój czas. W codziennym pędzie wszelkie treści, które…
Narzędzia reklamowe w social mediach
Social media przestały już być wyłącznie “ciekawostką”, w którą angażuje się wyłącznie określono grono zainteresowanych.…
4F – czy polska marka podbije świat?
Marka 4F od dłuższego czasu staje się coraz bardziej rozpoznawalna. Odzież sportowa z logo 4F…
Reguła wzajemności w e-marketingu
Marketing internetowy to niezwykle pojemne pojęcie, ponieważ poza samą definicją należy też ująć wszystkie te…
Czy można realizować marketing szeptany w wątkach sprzed kilku lat?
Marketing szeptany to kluczowa kwestia, zwłaszcza w podejmowaniu decyzji zakupowych. Konsumenci nie mają świadomości, że…
Czy kryzysy wizerunkowe Kościoła wymagają podjęcia działań wizerunkowych w Internecie?
Jak przedstawiciele kościoła wpisują się w nurt mediów społecznościowych? Portale internetowe i strony z newsami…