Według raportu Nielsen 90 proc. klientów wierzy rekomendacjom osobistym, podczas gdy tylko 33 proc. ufa…
Aktualności
Prewencja kryzysu w marketingu – czy jest możliwa?
Kryzysy zdarzają się na świecie co pewien czas, mniejsze lub większe. Dotyczą wielu branż, konkretnych…
Marketing dla notariuszy. Jak prowadzić działania marketingowe, aby odnieść sukces?
Notariusz to również przedsiębiorca, który żeby prowadzić efektywny i przynoszący korzyści biznes, musi dbać o…
Czy spółdzielnia mieszkaniowa potrzebuje eRzecznika?
Mogłoby się wydawać, że codzienność spółdzielni mieszkaniowych ogranicza się do drobnych formalności, papierologii, kilku wniosków…
Marketing szeptany. Najpopularniejsze narzędzie marketingowe w Polsce?
Informacje o najlepszym specjaliście, recenzje produktów, opinie na temat konkretnej usługi najczęściej są zdobywane u innych użytkowników.…
Prewencja w Internecie, czyli sposób na hejtera
Prewencja to przeciwdziałanie pewnym zachowaniom, jak np. spalanie śmieci w domowych piecach. Czy jednak takie…
Marketing szeptany a pozostałe narzędzia marketingowe
Komunikacja pomiędzy firmami a potencjalną grupą odbiorców musi być utrzymana na odpowiednim poziomie, jeżeli chcemy…
Komu zlecić marketing szeptany?
Marketing szeptany to jedno z najpopularniejszych narzędzi wykorzystywanych w dzisiejszych czasach. O jego skuteczności lub…
Działania w Internecie uzupełnieniem kampanii telewizyjnej
Media to czwarta władza. Oddziaływanie mediów na społeczeństwo, na kreowanie przez nich wyobraźni jest ogromne.…
Czy warto zainwestować w marketing z influencerami?
Social media tak powszechnie dostępne w dzisiejszych czasach to potęga. Obserwując rozwój sieci, dostęp do…