Wiele firm nie mogłoby zaistnieć, gdyby nie obecność w wyszukiwarce. Wciąż internauci przede wszystkim znajdują…
Aktualności
Twoi klienci są na Facebooku, czyli Facebook Ads bez tajemnic
Facebook dawno przestał być wyłącznie kojarzony z rozrywką. Dzisiaj stał się platformą łączącą strefę biznesu…
Promocja artystów muzycznych w mediach społecznościowych
Tak jak w przypadku większości innych branży, tak i w działalności artystycznej bez odpowiedniej promocji nie jest łatwo…
Jak wykorzystać personal branding do rozwoju marki…nie tylko osobistej
Według raportu Nielsen 90 proc. klientów wierzy rekomendacjom osobistym, podczas gdy tylko 33 proc. ufa…
Prewencja kryzysu w marketingu – czy jest możliwa?
Kryzysy zdarzają się na świecie co pewien czas, mniejsze lub większe. Dotyczą wielu branż, konkretnych…
Marketing dla notariuszy. Jak prowadzić działania marketingowe, aby odnieść sukces?
Notariusz to również przedsiębiorca, który żeby prowadzić efektywny i przynoszący korzyści biznes, musi dbać o…
Czy spółdzielnia mieszkaniowa potrzebuje eRzecznika?
Mogłoby się wydawać, że codzienność spółdzielni mieszkaniowych ogranicza się do drobnych formalności, papierologii, kilku wniosków…
Marketing szeptany. Najpopularniejsze narzędzie marketingowe w Polsce?
Informacje o najlepszym specjaliście, recenzje produktów, opinie na temat konkretnej usługi najczęściej są zdobywane u innych użytkowników.…
Prewencja w Internecie, czyli sposób na hejtera
Prewencja to przeciwdziałanie pewnym zachowaniom, jak np. spalanie śmieci w domowych piecach. Czy jednak takie…
Marketing szeptany a pozostałe narzędzia marketingowe
Komunikacja pomiędzy firmami a potencjalną grupą odbiorców musi być utrzymana na odpowiednim poziomie, jeżeli chcemy…